Muck
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Muck

Dette er en Hogwarts-lignende skole
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Uge 13

Go down 
ForfatterBesked
chris19
3. års elev, Slay
3. års elev, Slay
chris19


Antal indlæg : 79
Localisation : I min seng, sover.
Registration date : 31/05/08

Uge 13 Empty
IndlægEmne: Uge 13   Uge 13 Icon_minitimeSøn Aug 10, 2008 3:55 pm

Chris kom gående, iført jeans, en rød T-shirt og en sort cardigan udover, mod sit nye klasselokale. Han havde bedt om at få den vidunderlige klasse i et fag mere, og rektor havde givet ham lov.
Da han nåede den nøddebrune dør, tog han et stort hvidt skilt op af sin taske, han hængte det på døren med et vift fra sin tryllestav, og gik så ind. Lokalet var indrettet præcis som han ville have det, det var stilfuldt og enkelt. Perfekt at skrive historier i.
Eleverne kom ind i små klynger, og da den sidste havde sat sig ned, startede Chris:
”I er vant til at svinge med tryllestaven eller diskutere magi. Dette fag er meget mere enkelt, dog tror jeg nogen vil føle det sværere. I dette fag skal i skrive historier!” Et par elever gispede, andre smilede.
”Første lektie er enkel, i skal beskrive denne time fra jeres synsvinkel. Desuden vil jeg bede jer om at skrive forslag, til hvad der skal stå på skiltet på døren, på papir og lægge dem i dette” han rakte et stort syltetøjsglas op og satte det på bordet, ”glas”.
”Det var alt for nu. Håber at se jer samt en masse gode lektier næstegang.”
Da han havde færdiggjort sætningen, vendte han sig om og forlod eleverne tænkende.
Tilbage til toppen Go down
 
Uge 13
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Muck :: Klasser :: Historieskrivning-
Gå til: