Muck
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Muck

Dette er en Hogwarts-lignende skole
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Uge 15

Go down 
ForfatterBesked
chris19
3. års elev, Slay
3. års elev, Slay
chris19


Antal indlæg : 79
Localisation : I min seng, sover.
Registration date : 31/05/08

Uge 15 Empty
IndlægEmne: Uge 15   Uge 15 Icon_minitimeTors Aug 21, 2008 9:16 pm

Chris gik ud fra klasselokalet, han havde mødt et stykke tid før for at få orden på skiltet. Han tog det ned og gik ind i klassen igen. Han havde valgt Ninianes forslag og skrev med store gyldne bogstaver:

Her
Igangsættes
Store
Tænker
Og
Rigtig
Ivrigt
Elskede
Naturtalenter”
Han gik ud og hængte skiltet på plads igen. Inden han gik ind i klassen igen kiggede han sig over skulderen, han så til sin tilfredshed at de første elever var på vej.
Da han endnu en gang sad på sin plads bag katederet, og alle elever sad på deres pladser startede han:
”For det første var der skilte konkurrencen, Nina vandt et ekstra point med sit forslag, der kan ses på døren. For det andet synes jeg i skal kigge lidt på jeres borde” Chris holdt en lille pause, ”da jeg kom herind i dag så jeg den kedelige indretning, ikke rigtigt inspiration, så jeg lavede lidt magi. Der er magisk udvidet plads i jeres borde, så i kan have det der inspirere jer derinde, i kan faktisk også selv gå derind og skrive i jeres rod.” Et par elever gispede, de fleste så glade ud.
”Men i skal jo også have en ny lektie, denne gang er den lidt mærkelig, og kun de bedste kan få en god besvarelse ud af den. I skal skrive en historie med følgende sætning:
’Måske kender du følelsen af at blive dolket i ryggen af en ven? Sådan følte han det ikke.’
I må selvfølgelig lave om på tegn, og bøje den som i lyster, men sætningen skal med. For at gøre det nemmere for mig skal i understrege sætningen” han stoppede sig selv for at tænke lektien igennem, ”det var alt for nu, i kan gå, eller i kan begynde på lektien nu”.
Da han havde talt færdigt gik han ud af døren.

((Denne lektie er postet en torsdag, og i skal derfor først have lektien færdig til søndag i næste uge!))
Tilbage til toppen Go down
 
Uge 15
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Muck :: Klasser :: Historieskrivning-
Gå til: