Muck
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Muck

Dette er en Hogwarts-lignende skole
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 uge 18

Go down 
ForfatterBesked
Niniane
3. års elev, Slay
3. års elev, Slay
Niniane


Antal indlæg : 49
Localisation : i min (ph) lampe... jeg er en ånd?!
Registration date : 28/05/08

uge 18 Empty
IndlægEmne: uge 18   uge 18 Icon_minitimeOns Sep 10, 2008 12:51 pm

Niniane kommer ind. I armene har hun tre gargoylestatuetter. De ligner forvredne husalfer, og deres brede munde er spærret op i vilde grin. Hun sætter dem tungt fra sig på bordet og puster ud.
“øh ja. Vi fortsætter temaet om gamle bygninger i denne uge…”
Siger hun og vender de tre statuetter rundt, så eleverne kan se dem.
“Gargoyler… dem har vi mange af på Muck. Men hvorfor er de her. I den kristne tro sidder de jo på kirkerne for at skræmme ondskaben væk, men her er der en anden grund. De er her, så de kan vågne i tilfælde af, at eleverne en dag skulle komme i fare. De er altså klar til at beskytte jer med deres små stenliv. Men hvordan blev de som de er nu? I ved vel godt at de blev skabt med magi, men hvad var de før de blev skabt, og hvilke forbandelser blev der brugt?”
Hun begynder at skrive på tavlen med et stykke gyldent kridt.

Lektie uge 18
En mindst otte linjer lang fortælling om hvordan gargoylerne blev som de er nu. (inklusivt et lille stykke rpg.)

Hun rejser sig og går ud, men kommer så tilbage.
“i må gerne gå ud eller bare blive siddende og skrive. De skal afleveres til mig før søndag aften. Hvis i ikke kan finde mig, så lig papiret i Slays opholdsstue med mit navn på. Hvis i gør det rigtigt, er det kun mig der kan læse dem.”
siger hun hurtigt og forsvinder så igen.
Tilbage til toppen Go down
 
uge 18
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Muck :: Klasser :: Magiens historie-
Gå til: